Luhačovice nikdy více neb kdo to rád retro. HOTEL LUHA

HOTEL LUNA

Původně jsem neměla v úmyslu psát tuto recenzi. Hotel se zpočátku jevil jako průměrný a průměr je nezajímavý, není o čem psát. Baví mě psát recenze pozitivní. To proto, že si tím v sobě prodlužuji krásný zážitek z konzumace nebo pobytu. A pak je další kategorie, recenze negativní. Ta je cenná pro osvíceného provozovatele, dává mu šanci k zamyšlení a na zlepšení služeb.

Když jsem si v hotelové složce na pokoji přečetla, že hotel LUHA byl znovuotevřen teprve nedávno, protože předtím to byla zotavovna Fontána, byl to impulz. Impulz k tomu, abych si s recenzí dala práci, a možná tím i částečně přispěla k jeho lepším zítřkům. Luhačovice jsou krásné malé městečko a hotel LUHA, ač leží 15 minut ostrou chůzí od centra, je položen do půvabného údolí a ani jeho architektura není k zatracení.

Nebudu hodnotit vybavení hotelu, který se pyšní třemi hvězdičkami. Respektuji to, že ne každý má v zásobě desítky milionů, aby mohl začít s luxusem. I skromně vybavený hotel může být příjemným místem k odpočinku. Zaměřím se na oblast, ve které to opravdu drhne, na služby. Na každém kroku je znát, že hlavní manažer nedrží morálku personálu pevně v rukou a panuje tu jakési bezvládí. Jinak si neumím vysvětlit, že papírek pohozený před vchodem do personální zóny hotelu zde leží celou dobu našeho pobytu, že pokojská, je-li požádána recepční o úklid dvou pokojů si dovolí říct, že je neuklidí, že na chodbách k pokojům stojí celý den velké kovové koše na prádlo, dokonce tu můžete na zemi vidět i položenou láhev se sklenicí. V recepci je vizitkou hotelu mrazák ozdobený deseticentimetrovými nánosy námrazy a všudepřítomné jsou nalepené papírky s instrukcemi. Naopak ve výtahu z roku 1976 nenajdete informaci, ve kterém patře jsou jaké procedury. Asi by papírky na koberci nalepeném na stěnách výtahu nedržely.

Tři dny strávené na tomto místě by vydaly na několik velkých popsaných stránek, rozhodla jsem se tudíž napsat jen stručné body.

Recepce

Dostanete do ruky několik papírků, které vás opravňují dostat klíč od pokoje, jít do jídelny, dostat welcome drink. Další papírek s procedurami. Této pozornosti recepčních si užijte, protože od této doby už jste pro ně neviditelní. Jedinou pozornost dostanete, pokud je přímo oslovíte.

Pokoj

Oproti původní nabídce pokoje standard nám byl změněn na economy. Nemohu tedy hodnotit. Pokoj byl po příchodu uklizený, i když působil smutným dojmem. Možná by pomohlo umytí oken. Host zde má přichystaný ručník, osušku, malé mýdlo a vzorkový balíček šamponu. Zde bych se přimluvila ještě o jeden ručník a mýdlo tekuté, aby bylo možné si jej vzít do wellness zóny, kde toto vybavení nemají. Celou dobu pobytu nám pokojská neuklidila, jen na žádost vyměnila ručníky a odnesla odpadky. V pokoji nefungovalo wi-fi ani na jednom z našich PC, ačkoliv jsme byli přesvědčováni, že připojení je po celém hotelu.

ROH
ROH

Wellness zóna

Whirpool mají dost slušný a výkonný, voda byla příjemně teplá nicméně nebyla až tak křišťálově čistá. Na dně pod nohami byly cítit nečistoty. Na žebříku topení vedle vany visely úklidové hadry. Ve sprše nebylo mýdlo, ručník se musí nosit z pokoje.

Masáž prováděli dva maséři. Jeden šikovný, fortelný, u druhého bylo znát, že ho práce nebaví. Není profesionální, pokud si masér nastaví minutku, která klienta po 20 minutách vyburcuje svým zvoněním.  A je nepřípustné, když si klientovi stěžuje, jak je to v hotelu hrozné.

Sauna je celkem slušná, dostanete prostěradlo, mýdlo opět chybí.

Rašelinový zábal je kapitola sama pro sebe. Paní lázeňská je velmi milá a ochotná, nicméně když vám položí na vámi vybranou část těla již použitý jednorázový rašelinový obklad, přejde vás chuť na další procedury.

A to hlavní, restaurace

Restaurace absolutně nejhorší článek celého hotelu. Nesmíte si zapomenout vzít lísteček, aby vás do restaurace pustili. Hned u vchodu se tvoří fronta u stolečku, kde zmíněný papírek zkontrolují a musíte nahlásit výběr jídla na druhý den. Jídelna je typ závodního nebo školního stravování. Sedni kde sedni, ubrusy pobryndané, stoly neprostřené, vše si musíte donést příbory, ubrousky, jídlo. Personál vám přinese pouze objednané nápoje.

Kvalita jídla v ceně 150 Kč je naprosto katastrofální. Přesolené, rozvařené nebo nedovařené, salátový bufet nabízí pět druhů klasických unavených salátů, ze kterých cítíte ocet. Snídaňový bufet bez nápadu. Teplá voda na čaj z puntíkaté termosky, která je neustále prázdná, čaj pouze ovocný nebo černý (ale ten je většinou vybraný a musíte si o něj říct). Říct si musíte mnohdy i o talířky, příbory a další věci. I na snídani je znát, že je připravená z nejlevnějších ingrediencí a s minimem práce mistra kuchařského. Sladké pečivo (vánočka, štola a bábovka) je kupované, ošatka s nakrájeným chlebem je téměř stále poloprázdná, její dno zdobí drobky a patky. Pár housek na další ošatce je přepůlených napříč, asi aby se hosté nepřejedli. Máte-li štěstí a ukořistíte rohlík, na tom si pochutnáte. Med si naléváte z „tradičního“ plastového medvídka, avšak není tu žádná mistička, musíte použít skleničku. K pití můžete zvolit také řídkou štávu. Kromě teplých párků a volských ok zde najdete ještě zmíněné saláty od večeře a nabídku eidamu klasického nebo uzeného, levnou šunku, trvanlivý salám a zeleninovou tlačenku.

ZDROJ: GH.cz