13 tipů pro podporu vašeho podnikání

COVID-19

V časech koronaviru je důležité, aby kuchaři drželi při sobě. Restaurace a šéfkuchaři napříč Severní Amerikou dali dohromady příklady toho, jak se přizpůsobili současné situaci, jak upravili postupy a modely tak, aby si udrželi hosty a zároveň svoje podnikání. My se od nich můžeme inspirovat. Sdílíme pro vás několik nejdůležitějších opatření, která by vám mohla pomoci!

COVID

1. Buďte stále v obraze

Jedná se o situaci, která se mění každou minutou. Země a vlády zavádějí nová opatření a přizpůsobují se neustále měnícím podmínkám. Mít přístup k těm nejnovějším informacím může zásadně ovlivnit vaše podnikání.1 2

2. Zvýšený důraz na hygienu

Pro každou směnu nominujte šampiona, který bude dohlížet na hygienu a bezpečnost jídla v kuchyni.

3. Mluvte se svými zaměstnanci

Pravidelně mluvte se svým personálem, zjišťujte, jak se jim daří, a ujistěte je, že vědí, že pokud se necítí dobře, můžou zůstat doma.

4. Komunikujte s vašimi hosty

Mluvte se svými zákazníky, řekněte jim, jaká opatření jste zavedli pro zajištění jejich bezpečnosti. Ujistěte se, že s k nim dostávají pouze ověřené informace. 

5. Poskytněte hostům pocit bezpečí a pohody ve vaší restauraci

Jakmile bude možné otevřít provozovny, zaměřte se na maximální hygienu a pohodlí pro vaše hosty. Zajistěte dezinfekci, upravte počet stolů, abyste vytvořili mezi jednotlivými zákazníky větší vzdálenosti apod. 

6. Zvažte rozvoz 

Pokud jste rozvoz stále ještě nezařadili do své nabídky, určitě ho zvažte. Můžete začlenit například i vaše zaměstnance, kteří disponují vlastním autem.

7. Umožňete osobní vyzvednutí jídla objednaného online

I když vaše provozovna může dál fungovat v omezeném režimu, umožněte svým hostům objednat si u vás online a vyzvednout si hotový pokrm osobně (např. s donáškou až k autu). Mnoho zákazníků se stále necítí bezpečně a tím pro ně vlastně najdete řešení, jak si u vás objednat a zároveň se nevystavovat zbytečnému riziku.

8. Optimalizujte vaši nabídku

Držte se vašich nejprodávanějších jídel, upusťte na chvíli od limitovaných nabídek a speciálních pokrmů – tím zajistíte, že nebude potřeba tolik produktů na skladě.

9. Menu v rodinném stylu

Hlavní jídla, popř. předkrmy nebo přílohy, můžete zkombinovat tak, abyste byli schopni nabídnout menu pro 2, 4, 6 nebo dokonce 8 lidí. Nabídněte větším skupinám rozvoz zdarma nebo osobní vyzvednutí. Takto můžete např. obsloužit okolní kancelářské pracovníky.

10. Odstraňte samoobslužné pulty

Žádné salátové bary, bufety nebo pulty s kořením. Pokud je ale opravdu potřebujete, přidělte k těmto místům zaměstnance, který bude zodpovědný za vydávání pokrmů, popř. přejděte na porcová balení.

11. Nabídněte dárkové nebo slevové poukazy

Nabídněte vašim hostům poukázky, které budou moci proměnit v budoucnu, abyste si zachovali jejich věrnost. Odměňte pravidelné hosty, kteří si u vás často objednávají např. dárkovými poukazy pro budoucí spotřebu a poděkujte jim za jejich věrnost.

12. Vyhodnocujte efektivitu vašich dodavatelů

Můžou se objevit komplikace v dodávkách surovin, především z důvodu nedpstatku personálu nebo řidičů. Zkontrolujte si, jestli můžete změnit váš dodací den.  Požádejte své dodavatele, aby vás informovali o případných zpožděních tak,  abyste mohli včas reagovat a přizpůsobit vaše menu.

13. Ekonomické zdroje pro malé a střední podniky

Zjistěte si, kde získat informace o důležitých opatřeních. Informovanost vám pomůže udržet vaše podnikán a cash flow..

ZDROJ: UFS.cz

Previous Post

Next Post

HLEDAT . . .

CONTENT MARKETING

CONTENT MARKETING

Save on your hotel - hotelscombined.com
Loading Next Post...
Optimized by Optimole
SLEDUJ
svgTrending svg 0 Cart
POPULÁRNÍ svg
POSUNOUT NAHORU
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...

Cart
Cart updating

ShopsvgYour cart is currently is empty. You could visit our shop and start shopping.

Ověřeno MonsterInsights