BECHEROVKA NEFILTROVANÁ

redakceTOP NOVINKYZDRAVÍ9 years ago9 Views

Společnost Jan Becher Pernod Ricard uvádí na trh nový likér Nefiltrovaná Becherovka. Vynechání filtračního procesu jí dává výraznější chuť bylinek, lehké zakalení a zároveň jemnější chuť. Becherovka je tak první bylinný likér, který přináší na trh nefiltrovanou variantu

Likér v barvě zlata

Nefiltrovaná Becherovka je prémiový bylinný likér a jedinečný výrobek bez chemických konzervačních látek, barviv, či jiných umělých látek a emulgátorů. „Náš interní průzkum ukázal, že uvedení Nefiltrované Becherovky na trh je krok správným směrem – lidem chutná stejně nebo dokonce více, než Becherovka Original,“ komentuje ohlasy na novinku Jakub Loos, brand manager Becherovky. Nefiltrovaná Becherovka je vyrobena z čisté karlovarské vody, vysoce kvalitního lihu a tajné směsi bylin a koření. Má přirozenou a bohatou chuť, díky které je perfektní jak samotná, tak jako součást míchaného drinku. Obsah alkoholu je 38 %.

Dozrál čas na nefiltr!

Jak se liší Nefiltrovaná Becherovka od Becherovky Original? Především barvou a chutí – Nefiltrovaná Becherovka má zastřenou slámově žlutou barvu připomínající patinované zlato, má intenzivní bylinnou chuť a aroma, ale zároveň je pocitově velmi jemná.
Jemnější chuť je dána absencí filtrování a při výrobě je třeba více péče a času, aby se při míchání dosáhlo subtilní vyvážené chuti. Vyrábí se v malých várkách, což zaručuje nejvyšší kontrolu výroby i kvalitu.

Nová tmavší lahev

Ikonický tvar lahve Becherovky v barvě jantarového skla poskytuje lepší ochranu před UV zářením a udržuje produkt čerstvý po dlouhou dobu. „Obal přináší silné spojení s autentickým, prémiovým a přírodním produktem,“ dodává k Nefiltrované Becherovce Jakub Loos.

O Nefiltrované Becherovce

❖ Vzhled a barva
Nefiltrovaná Becherovka má zastřenou slámově žlutou barvu připomínající patinované zlato.

❖ Vůně
Svůdné aroma exotického koření, hřebíčku, skořice a pomerančové kůry.

❖ Chuť
Zjemněná chuť bylinné směsi se sladkým nádechem tvoří perfektní a povzbuzující aperitiv.

❖ Finish (chuťový závěr)
Příjemný a dobře vyvážený hořkosladký závěr.

Objem lahve je 0,5 l

Zdroj: T

0 People voted this article. 0 Upvotes - 0 Downvotes.

Previous Post

Next Post

HLEDAT . . .

CONTENT MARKETING

CONTENT MARKETING

Save on your hotel - hotelscombined.com
Loading Next Post...
Optimized by Optimole
SLEDUJ
svgTrending svg 0 Cart
POPULÁRNÍ svg
POSUNOUT NAHORU
Loading

Signing-in 3 seconds...

Signing-up 3 seconds...

Cart
Cart updating

ShopsvgYour cart is currently is empty. You could visit our shop and start shopping.

Ověřeno MonsterInsights