Campari, italský hořkosladký aperitiv, uvedl na trh poslední limitovanou edici Art Labels. Kolekce Art labels šla poprvé do prodeje v roce 2010 při příležitosti 150. výročí Campari a letos vzdává třemi různými etiketami poctu oblíbenému drinku Negroni.
![](https://gastroinovace.cz/wp-content/uploads/2020/10/Campari-BOTTLE-ART-1024x1004.jpg)
Letošní téma „Bez Campari není Negroni“ oslavuje klasický mix Campari, ginu a sladkého červeného vermutu (Cinzano Rosso), který vytvořil v roce 1919 Count Camillo Negroni.
![](https://gastroinovace.cz/wp-content/uploads/2020/10/16795-540x335-1.jpg)
Tři nové etikety byly vytvořeny s důrazem na jednoduchý, ale přesto poutavý design a propojují dva základní elementy Campari – lahev a skleničku.
![](https://gastroinovace.cz/wp-content/uploads/2020/10/maxresdefault-1024x576.jpg)
Limitovaná edice Campari Art Label bude k dostání exkluzivně online na Rohlik.cz, Kolonial.cz a pak BottlesAndAtories.cz od konce listopadu.
Doporučená maloobchodní cena Campari 0,7l je 399 Kč.
![](https://gastroinovace.cz/wp-content/uploads/2020/10/Campari-2015-Art-Labels-IIHIH-1-copy.jpg)