Domů ZDRAVÍ ANTIVIRUS REKLAMA ZA PÁR KORUN PRO RESTAURACE, KAVÁRNY, HOTELY, …

REKLAMA ZA PÁR KORUN PRO RESTAURACE, KAVÁRNY, HOTELY, …

35

Reklama na internetu se dá velice efektivně využít i pro místní podniky jako jsou kavárny, restaurace, hotely či bary. Reklama prostřednictvím internetu přitom přináší celou řadu výhod. Pokud je ve Vaší restauraci prostor pro více zákazníků, j ten pravý čas na investice do reklamy.

1. Vlastní webové stránky

V dnešní době by měl mít každý podnik vlastní webové stránky. Webové stránky restaurace či kavárny přitom nemusí být zvlášť složité. Naopak jednoduché a čisté stránky se základními informacemi jsou výhodou.

Co by mělo být uvedeno na webových stránkách místní restaurace?

  • Mapka, jasná informace o tom, kde se podnik nachází
  • Telefon pro rezervace
  • Fotografie interiéru
  • Aktuální denní menu

Náklady na vlastní webové stránky: Registrace domény 168 Kč/rok, Webhosting cca 250 Kč/rok, vytvoření prezentace cca 2.000 Kč (jednorázově). Zaregistrovat si vlastní doménu a objednat webhosting můžete například zde.

2. Reklamní zápis na Firmy.cz

Reklamní zápis s kontaktem a mapkou můžete mít na serveru Firmy.cz zdarma. Placený zápis s logem stojí řádově několik tisíc korun ročně. Server Firmy.cz spravuje vyhledávač Seznam.cz

3. Adresář míst Google

Adresář míst od Google je služba podobná zápisu v katalogu Firem od Seznamu s tím rozdílem, že je zdarma. Velká výhoda této služby spočívá v tom, že si můžete zdarma vytvořit podrobný profil Vašeho podniku včetně fotografií, otevírací doby, kontaktů a mapky. Odkaz na Vaši stránku v adresáři míst Google se navíc zobrazuje v přirozených výsledcích vyhledávání Google. Uživatelům, kteří hledají v Google například slovní spojení restaurace brno veveří, tak vyjede několik odkazů na stránky v adresáři míst několika podniků. Výsledky vyhledávání pak vypadají následovně:

4. Stránka a reklamy na Facebooku

Na sociální síti Facebook si můžete zdarma vytvořit prezentační stránku Vašeho podniku. Zde navíc můžete jednoduše publikovat aktuální informace o nabídkách, uvést fotografie podniku, kontakty a další informace. Vytvoření vlastní stránky na Facebooku je zdarma. Vaše vlastní stránka pak může vypadat například takto: Hostinec U BláhovkyRestaurace Felicita nebo naše firemní stránka na Facebooku.

Ostatní uživatelé Facebooku se mohou stát fanoušky Vaší stránky a doporučit Váš podnik svým vlastním přátelům. Díky Facebooku tak máte možnost propagovat svůj podnik díky osobním doporučením jednotlivých uživatelů podobně jako v reálném světě.

Na Facebooku máte dále možnost propagovat svoji Facebookovou stránku nebo své vlastní webové stránky pomocí placených reklam. Obrovskou výhodou těchto reklam je možnost zacílit jejich zobrazování na uživatele z určitého regionu, podle věku a dalších zájmů. Díky těmto omezením tak nemusíte platit za zobrazování reklam lidem z jiného města, ale pouze těm, které by mohla Vaše restaurace zajímat.

5. Reklamní systém Sklik s lokálním cílením

V reklamním systému Sklik si můžete vytvořit textové inzeráty, které se zobrazují ve výsledcích vyhledávání na Seznamu:

Výhody reklamního systému Sklik jsou:

  • Možnost cílení zobrazování reklam podle města
  • Možnost cílení reklam na určitá klíčová slova – Vaše reklamy se budou zobrazovat například na slovní spojení „restaurace brno“, „nekuřácká restaurace v brně“, „restaurace brno veveří“, „kavárna brno“, …
  • Platba za kliknutí – platíte pouze když někdo klikne na Váš inzerát. Ceny za kliknutí v systému Sklik se pohybují v rozmezí 1Kč až 3Kč.
  • U inzerátu zadáváte vždy nadpis, krátký popisek, odkaz na Vaše webové stránky, klíčová slova a maximální cenu za proklik.
  • S nastavením reklam na Skliku Vám může pomoci obchodní zástupce Seznamu a nebo specializovaná agentura – s výběrem těchto agentur si ale dávejte pozor a rozhodně neplaťte za prokliky agentuře, ale nechte si za úplatu pouze nastavit inzeráty. 

6. Reklamní systém Google Adwords s lokálním cílením

Reklamní systém Google Adwords je obdobou Skliku s tím rozdílem, že se zobrazuje ve výsledcích vyhledávání na Google.cz. Reklamy Adwords vypadají následovně:

Inzeráty v systému Google Adwords lze stejně tak cílit podle lokality a na určitá klíčová slova. Stejně tak jako v systému Sklik platíte pouze za kliknutí uživatele na Váš inzerát. Stejně tak jako v Skliku Vás bude jedno kliknutí stát přibližně jednu korunu.

7. Server Lunchtime.cz

Server Lunchtime.cz netřeba představovat (o obědových serverech jsme již ostatně v minulosti psali). Majitelé restaurací zde mohou uvést kontakty, informace o aktuální nabídce v restauraci, fotografie, … Díky přehlednému zpracování a jednoduchému vyhledávání se stal tento server velmi oblíbeným a navštěvovaným. Díky reklamě na tomto serveru mohou Váš podnik objevit další návštěvníci. Neváhejte.

Chyba RSS: http://www.gastroform.cz/rss.xml is invalid XML, likely due to invalid characters. XML error: > required at line 18, column 28

ZDROJ:GF.cz